Všeobecné obchodné podmienky

NIE SME PLATCAMI DPH.

OBJEDNÁVKY :
Zákazník si môže tovar objednať cez e-shop na našej internetovej stránke, prostredníctvom elektronickej pošty, alebo telefonicky. Pre prípadné vylúčenie nejasností, alebo upresnenie objednávky nevylučujeme následný telefonický kontakt /Pri uvedení tel. čísla v registrácii v e-shope/. V objednávke /časť registrácia/ prosíme uviesť celú fakturačnú adresu.  Po odoslaní objednávky cez e-shop obdržíte potvrdzujúci mail.

REGISTRÁCIA v E-SHOPE :
Pri objednávaní cez e-shop doporučujeme zákazníkom úplnú registráciu s udaním svojho prihlasovacieho mena a hesla. Pre prípadné ďalšie objednávky nebude potrebné opätovné zadávanie kontaktných údajov. Registrovaní zákazníci získavajú možnosť byť informovaní o akciovych ponukách.

Ochrana osobných údajov:
Registráciou v našom elektronickom obchode súhlasíte že údaje o Vás a Vašich objednávkach budú zhromaždené v databáze e-shopu. Je to nutné pre správne vybavenie objednávky, prípadné reklamácie a slúžia i pre Vašu spätnú kontrolu. Vaše osobné údaje získavame v minimálne potrebnom rozsahu, považujeme ich za dôverné a nebudú poskytnuté iným subjektom. Kurierska spoločnosť obdrží len údaje potrebné pre správne doručenie zasielky.

ZASIELANIE TOVARU:
Tovar /ak nie je dohodnuté inak/ je zasielaný na dobierku ,cez doručovaciu službu TOPTRANS alebo Slov. poštou. K cene objednaného tovaru je preto potrebné prirátať doručovacie náklady. Forma doručenia väčšej objednávky je konzultovaná vopred s odberateľom.
 

DODACIE TERMÍNY:
Termín dodania tovaru závisí od druhu a množstva. Výrobky na sklade odosielame okamžite, v prípade špeciálnych objednávok je treba rátať s potrebným časom na vyhotovenie 10 – 14 dní. O stave vašej objednávky Vás budeme vždy informovať.
 
PLATBA:
Ak nie je dohodnuté inak, platba za doručený tovar prebieha pri jeho prevzatí /dobierka/. Platba faktúrou, resp. hotovosť po vzájomnej dohode.

REKLAMÁCIE A ZÁRUKA:
Prípadne reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadne chyby je kupujúci povinný ihneď nahlásiť našej firme. Za poškodenia továru spôsobene prepravcom neručíme.

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby.

Záruka sa nevzťahuje na :
a, chyby zapríčinené bežným používaním
b, nesprávnym použitím výrobku
c, nesprávnym skladovaním
d, nadmerným opotrebovaním alebo mechanickým poškodením

Postup pri reklamácii:

1, Informujte Nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne

2, tovar zašlite ako doporučený a poistený balík (nie na dobierku) na našu adresu.

3, do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu, a tel. kontakt

4, priložte záručný list a doklad o nadobudnutí a reklamovaného tovaru v našom obchode

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od prevzatia tovaru našou firmou. V prípade ďalších reklamácii Vás budeme čo najskôr informovať o stave reklamácie. Vrátený tovar musí byť v pôvodnom obale, nepoškodený, nepoužitý a musí obsahovať všetky zaslané doklady. Náklady za poštovné si zákazník znáša sám, a to v plnej výške k zákazníkovi aj späť k predajcovi.

POŠKODENIE TOVARU :
Dodavateľ balí tovar s max. ohľadom na možné riziká poškodenia počas prepravy. Príp. poškodenie je potrebné konzultovať s dodávateľom.

CENY :
Dodávateľ nie je platcom DPH. Ceny sú konečné. 

ZÁKAZNÍCKY SERVIS:
Sme tu pre Vás denne k dispozícii, pripravení Vám s čímkoľvek poradiť. Ak ste u nás prvýkrát, neobávajte sa nás kontaktovať a spýtať sa na akúkoľvek maličkosť.

Na Vaše otázky odpovedáme najneskôr do 48 hodín. Budeme radi, keď Váš prvý nákup na internete bude práve na našom e-shope a urobíme maximum pre to, aby sme Vás presvedčili o bezpečnosti a pohodlnosti elektronického nakupovania.

Tešíme sa na spoluprácu s Vami.